Termeni și Condiții - Atina Serv

Termenii și condițiile de utilizare a serviciilor Atina Serv pentru instalații gaze naturale

Termeni și Condiții de Prestare Servicii

Ultima actualizare: Ianuarie 2025

1. Definiții și Părți

Prestatorul: SC ATINA SERV SRL, cu sediul în București, autorizat ANRE pentru lucrări de instalații gaze naturale.

Beneficiarul: Persoana fizică sau juridică care solicită serviciile Prestatorului.

Servicii: Toate activitățile prestate de Atina Serv: verificări, revizii, proiectare, execuție, reparații instalații gaze.

2. Obiectul Contractului

Prestatorul se obligă să execute serviciile solicitate de Beneficiar în conformitate cu:

  • Normativele tehnice în vigoare (NTPEE-2018, I6-2022)
  • Reglementările ANRE și ISCIR
  • Standardele de calitate și siguranță specifice domeniului
  • Termenii agreați în devizul de lucrări

3. Obligațiile Prestatorului

  • Să execute lucrările cu personal autorizat și calificat
  • Să respecte termenele de execuție convenite
  • Să utilizeze materiale certificate și conforme
  • Să elibereze documentele tehnice necesare (procese verbale, certificate)
  • Să asigure garanția lucrărilor executate
  • Să remedieze gratuit defecțiunile apărute în perioada de garanție

4. Obligațiile Beneficiarului

  • Să asigure accesul la locul de executare a lucrărilor
  • Să furnizeze informații corecte despre instalație
  • Să achite contravaloarea serviciilor conform devizului
  • Să respecte instrucțiunile de utilizare și întreținere
  • Să anunțe imediat orice defecțiune observată

5. Prețuri și Modalități de Plată

  • Prețurile sunt cele din devizul acceptat de Beneficiar
  • Plata se efectuează: numerar, card bancar sau transfer bancar
  • Pentru lucrări complexe se poate solicita un avans de 30-50%
  • Factura și documentele se eliberează după achitarea integrală

6. Garanții

Perioada de garanție:

  • 24 luni - pentru lucrări de montaj instalații noi
  • 12 luni - pentru reparații și service
  • 6 luni - pentru piese de schimb
  • Conform producătorului - pentru echipamente (centrale, detectoare)

Garanția nu acoperă:

  • Defecțiuni cauzate de utilizare necorespunzătoare
  • Intervenții neautorizate ale terților
  • Uzura normală a componentelor
  • Evenimente de forță majoră

7. Răspunderea Părților

Prestatorul răspunde pentru:

  • Calitatea lucrărilor executate
  • Conformitatea cu normativele tehnice
  • Eventuale pagube cauzate din vina sa

Prestatorul NU răspunde pentru:

  • Defecțiuni ale instalației existente nesemnalate
  • Pagube rezultate din nerespectarea instrucțiunilor
  • Întreruperi ale furnizării de gaz din partea distribuitorului

8. Situații de Urgență

În caz de urgență (scăpări de gaz, avarii), Beneficiarul va:

  • Închide imediat robinetul principal de gaz
  • Aerisi încăperea fără a folosi întrerupătoare electrice
  • Contacta serviciul de urgență: 0724 204 450
  • Evacua zona dacă situația o impune

9. Protecția Datelor Personale

Atina Serv se obligă să respecte confidențialitatea datelor personale conform GDPR și să le utilizeze exclusiv pentru prestarea serviciilor contractate.

10. Modificarea Termenilor

Acești termeni pot fi modificați unilateral de către Prestator, cu notificarea Beneficiarilor prin afișare pe website.

11. Litigii

Eventualele litigii se vor soluționa pe cale amiabilă. În caz contrar, competența revine instanțelor judecătorești din București.

12. Contact

Pentru nelămuriri privind acești termeni:

  • Telefon: 0724 204 450
  • Email: contact@atinainstalatii.ro
  • Adresa: București, România